Subject: Küsimus kohtuasjade statistika kohta
From: "Mihkel Nukka" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Kristi Kirsberg"
Date: Mon, 23 Sep 2024 08:48:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mind on kutsutud esinema sellel nädalal  Tartus toimuvale Õigusteadlaste 
päevadele, kus räägin mh tööga seotud tervisekahjustuste (kutsehaigused, 
tööõnnetused või tööst põhjustatud haigestumised) kohtuasjade teemadel. 
Soovin võimalusel ettekandes kasutada infot, kui palju kohtuasju on 
kutsehaiguste ja tööõnnetuste teemal tsiviilkohtutes olnud ning kui palju 
asju on hetkel menetluses Leidsin kohus.ee veebilehelt interaktiivse 
menetlusstatistika 
(https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtute-menetlusstatistika), kuid seal on 
nähtav statistika valdkondade kohta üldisemalt.

Eeltoodust tulenevalt palun võimalusel teavet, kui palju (arvuliselt) on 
kutsehaiguste ja tööõnnetuste teemal vaidlusi tsiviilkohtutesse (kõigi 
kohtuastmete peale kokku) viimase 10 aasta jooksul  jõudnud? Kui paljud 
neist on jõudnud jõustunud lahendini? Kui palju asju on hetkel menetluses? 
Kui küsitud statistika kohta info puudub, siis on abiks ka kõik muu 
olemasolev statistika kutsehaiguste ja tööõnnetuste teemaliste kohtuasjade 
kohta.

Nagu öeldud, siis soovin küsitud teavet kasutada Õigusteadlaste päevade 
ettekandes. Palun teavet 25.09.2024. a e-postile [email-masked].

Ette tänades.

Lugupidavalt / Best regards,

Mihkel Nukka
Master of Arts in Law
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 50 56 901
______________________
UniLaw Õigusbüroo OÜ
Law Office UÜ
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
website: www.seadus.ee <http://www.seadus.ee>